Mijn lijst met blogs

dinsdag 21 juni 2011

De langste dag

Vandaag is de zomer begonnen. Ik zeg: laat de zon maar weer komen. Toch vond ik het stiekem ook wel prettig dat het iets minder warm was en ben vooral blij met de regen van de afgelopen dagen. De grond is goed nat geworden en de regendruppels doen het zo goed op rode klaprozen.


Ik geniet ontzettend van het feit dat ik zomaar in mijn eigen achtertuin kan kijken (dat was in Amersfoort namelijk niet zo) en onderstaande foto gewoon elke ochtend zie. Zodra ik de kinderen naar school heb gebracht, gooi ik de tuindeuren open en loop mijn vaste rondje. 


De route is als volgt: door de openslaande tuindeuren, achtertuin bekijken en bewonderen.





 Dan over het lange pad langs de Amersfoortborder.



Vervolgens een blik naar links werpen op mijn moestuin en daar uiteraard doorheen wandelen en genieten van alles wat zo hard groeit. De knoflookbieslook is vandaag gesignaleerd!



En daarna via de garage (al stampend om de klei van mijn schoenen/slippers/laarzen af te krijgen) weer terug. En dat doe ik dan meerdere keren per dag. 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten