Mijn lijst met blogs

donderdag 7 juni 2012

De week na die warme week

Even wat willekeurige foto's. Alhoewel, willekeurig? Ik start met de pioenrozen die ik geplukt heb want die vind ik het mooist. Ze staan  in de border naast het huis waar ik ze niet kan zien. Vandaag trok ik de stoute schoenen (kaplaarzen met dit weer) aan en bracht er twee naar binnen. Samen met vrouwenmantel en paarse melde is het een bos bloemen naar mijn hart.


Margriet, ooievaarsbek en uitgebloeide korenbloem. Mooie kleuren bij elkaar.

 Salvia met één bloem van de achterliggende prikneus (lychnis coronaria).

De linkerkant van de tuin met uitzicht op het tuinhuis van de buren. Op de grens ligt de 'nieuwe' border met heel veel zaailingen en nieuwe aanplant.

De zaailingen van dichtbij. Dille, donsbloem en dahlia. En bijenvoer, cosmea, slaapmutsjes, papavers, klokmalva, scabiosa en paarse melde. Dat u het even weet.

 Het midden van de tuin waar de margrieten het nog steeds zeer goed doen en ik blij word van het geel van de vrouwenmantel.
Zicht op de zijtuin met koude bak. De grond naast de bak heb ik omgespit en ingezaaid met alle zaadjes die ik nog over had. Ben benieuwd hoe dat er van de zomer uit gaat zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten