Mijn lijst met blogs

zaterdag 5 mei 2012

Waar zijn de tomatenplantjes gebleven?

Rechts in beeld ziet u mijn tomatenplantjes 'Minibel' in de zwarte krat staan. Voor 50 cent konden mensen een pottomaatje kopen. Het liep als een trein! Er kwam zelfs een mevrouw bij ons kleedje met de vraag of ik degene was die tomaten verkocht. Ze zag namelijk overal mensen met mijn rode bekertjes lopen. Zo leuk! Helaas was ik toen net 'los'. Volgend jaar ga ik alleen nog maar plantjes verkopen.

Jammer is wel dat ik nu zelf geen pottomaatjes meer heb. Ik heb er gewoon niet aan gedacht om wat Minibellen voor mezelf achter te houden. Gelukkig heb ik nog tien bekers met 'Gardeners Delight'. Volkert en ik hebben vandaag een tunnelkasje gemaakt. Om de tomaten tegen de regen te beschermen. Zodra het wat warmer wordt, ga ik ze in de grond zetten. Ze staan sinds een week in de koude bak af te harden en dat is maar goed ook want het was best fris vandaag.

Zoek de Gardeners Delight tomatenplantjes.
En heeft mijn straatje in aanleg een leuk motief? Tips? Laat het me weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten